Sist jag skrev var veckan innan jag skulle börja jobba efter en lång semester. Sjukt mycket som hänt sedan dess. 

Jag har fortfarande inte hört något mer sedan jag ansökte till Sveriges mästerkock. Det enda jag fått är att jag skulle skicka ett videoklipp på mig själv som skulle vara max 1 min lång. Där jag skulle berätta om min paradrätt & varför jag gillar att laga mat. Det skickade jag in i slutet av augusti. Så vet inte om jag är med eller om jag ens får veta något mer. Känns som att man inte kom med, men hade isåfall varit önskevärt att få lite information ifrån produktionen 😅🙈. 

Som jag nämnde sist att jag och Johan umgicks under semestern, så bor vi faktiskt ihop nu. Vi bor i "min" lägenhet. Som var vår gemensamma vi hade förut, och som har blivit det igen ❤️. Jag är lycklig. Han gör mig lycklig, och visar att han vill vara med oss ❤️🥰. Så nu håller vi på att spara inför att köpa hus. Förhoppningsvis är det 2-3 år bort tills man har ett hus. 

Nicolina är så sjukt intresserad utav bokstäver & siffror. Hon vill gärna veta vad bokstäverna heter om och om igen. Hon som bara är 3 år men känns betydligt större ibland ❤️❤️❤️. Hon cyklar på för fullt eller har gjort det till förskolan & andra ställen. Men hon är lite för liten 😅 men annars blir det ett bra motionspass. Då det blir en liten joggingtur 😅. Men hon måste bli bättre på att bromsa. Vilket vi tränat dagligen. Kanske nästa sommar 😂👏. 
(null)

(null)

(null)


Inför Oktober har jag påbörjat min träning igen. Jag simmade lite grann förut & gjorde några aqua-pass i vattnet, en timmes pass. Så den här veckan började jag med fyra träningspass. Så otroligt skönt det varit 😍. Jag fick även med mig Kim på den resan och känns så skönt att ha någon med sig 👏😀. Det är så härligt att vi peppar & taggar varandra 🥰. Kul med en träningskompis igen 😍. Trots att jag är ensam den här veckan så blir det lite träning ändå. Inte lika många, men skönt att få till 2 pass till veckan som kommer. 

Vi avslutade helgen med lite barngympa på Skärgårdshallen. Nicolina verkligen älskade det 😍. Så kul att se henne springa runt och vara så glad, hon lekte med alla & ville verkligen inte gå hem 😅😂. Men vi ska absolut gå tillbaka dit fler söndagar 🥰. 

(null)

Kommentera

Publiceras ej