Tiden bara rusar förbi! Jag hinner ju knappt själv med, det har redan blivit en ny månad. 

Men sedan sist så var jag på två kalas på en och samma dag, började att fira Elsa som fyllde 5 🎈❤️. Sedan hämtade mamma upp mig och jag åkte mot Robban, då vi skulle vidare till Ånäset för att fira mormor som fyllt 80 år 🎈🥂. Vi åt en god middag och käkade tårta tillsammans. 

(null)
(null)

(null)

Det var en mysig & lång dag med familjen 🥰❤️. Sedan har vi försökt sälja iväg lite saker som bara står i ett förråd som vi hyr. Äntligen har vi fraktat möblerna som fanns där till oss. Jag bytte ut mitt sminkbord till ett ännu större, så nu är det ordning & reda på alla mina produkter och smycken 😍. 
(null)

Så från detta vita sminkbord till detta 😍🙏.
(null)
(null)

Sedan nu på slutet sista veckan, fick jag riktigt ont i magen. Trodde först det berodde på min mensvärk.. men icket! Det var en långdragen magsjuka jag drog på mig 😞. Jag tyckte jag prövade allt, dricka vatten, fil, blåbärssoppa.. tillslut trodde jag att det blev bättre. Men sedan samma dag så kräktes jag igen 😞 då var man tillbaka på ruta 1 igen. Försöka äta lite i taget.. samt få i mig vätskeersättning 🙏. Urs vilka tuffa dagar, kändes som man skulle dött. Jag kände mig så glad och lycklig att man skrev till jobbet att imorgon kommer jag tillbaka. Samt att jag orkade skjutsa Nicolina till dansskolan efter middagen idag. Fy vilken hemsk sjukdom! Nu taggar jag och LÄNGTAR till jobbet faktiskt 🥳. 

Kommentera

Publiceras ej