Helt galet vad fort den här semestern har gått.. snart är den slut. Men jag tror tamefan 2023 är den absolut bästa semester jag någonsin haft. Av mina veckor jag haft semester så har jag knappt varit hemma. Vi har åkt land & rike känns det som. Men så kul att göra saker när man väl är lediga. Samt kul att hitta på saker gemensamt och så länge av semestern ihop ❤️. 

Ja, efter midsommaren så åkte vi mot Stockholm. Där skulle vi vara i en vecka och skulle avsluta helgen med agility SM. Vi besökte naturhistoriska museet med Nicolina. Sedan fick hon vara själv medans vi tävlade lite grann, sedan var hon med oss sista dagen. Agility SM var vår första debut överhuvudtaget, Chivas tävlade både i lag & individuellt. Som dom gör det! Nollar 4/5 lopp. Blir placerad i small laget och får en tredjeplats i hoppklassen. 3a av 26 lag. Får springa final på sitt första SM. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Efter vi kom hem ifrån Stockholm. Hann vi vara hemma 6 dagar. Där vi packade, tvättade och inhandlade saker inför kommande resa. Då var det dags för jäckvik. Men vi fyllde bilen & takboxen då vi skulle vara borta i två veckor. Först jäckvik, tärna & sedan Piteå med agilitytävling. Efter första veckan med Kim & Tobbe i jäckvik åkte vi vidare till Tärna. Helt ute i ingenstans. Utan täckning i 5 dagar, och bara bry sig om varandra & fiska så mycket som möjligt. Vilket fantastiskt ställe! 😍. När den resan tog slut åkte vi mot sista stoppet, sista stugan till Piteå. Vi har inte alltid haft tur med vädret. Det har regnat, åskat & varit blåsigt även om vi haft väldigt fint också. Men när vi var i Piteå så tokregnade det hela helgen. Jag & Nicolina åkte på både lekland och Piteå havsbad när det var dåligt väder på agilitytävlingen. Det var så skönt att komma hem efter två veckor "on the road". 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Men vilket avslut på helgens tävlingar 🌟. Nea blir hoppchampion & tar 1 SM pinne, Chivas tar 4 SM pinnar. 

På väg upp till jäckvik fick vi en idé att lägga ut min bil på blocket, då vi vill köpa hus så är det bättre att sälja min bil när jag kan få lite mer än om jag väntar. Så sagt & gjort, hann knappt gå 1 timme så hörde en bilfirma av sig. De "köpte" bilen osedd, bara en bild. Så vi var dit idag & de köpte bilen. Så nu äger jag inte en bil längre 🙈🙂. Men det ska gå till något ännu viktigare 🙏. Ett framtida hus med stort kök 😍😍😍. Så spännande tider!

Och nu på onsdag, så ska jag & Nicolina åka till Robban och umgås med min familj. Vi ska dessutom åka till Skellefteå för att besöka lilleputtelandet. Där har jag så mycket fina minnen 😍. Tror Nicolina kommer älska det stället lika mycket som jag gjorde som liten. Sedan sover vi över, och åker sedan hem på torsdag. För då ska vi packa för att vi ska till Skellefteå på fredag 🙈. Bo på hotell & tävla agility. Sedan kanske det blir någon aktivitet efter tävlingen är klar. 
(null)

Hon som är så otroligt nöjd över att vara hemma, få leka med alla sina leksaker igen. 

Kommentera

Publiceras ej