Det är redan mars, sjukt vad tiden går fort. Sedan sist jag skrev har det blivit en massa mys hemma, vi har spelat mycket sällskapsspel och tränat på att vinna & förlora. 

(null)
(null)

Nicolina har även fått åka lite skoter, jag fick testa på att köra lite. Vilket var roligt! Den var dock väldigt svårstyrd 😅. Men Nicolina ville aldrig sluta åka. 

(null)
(null)

I veckan har vi ätit middag utomhus på baksidan. Vi lagade en "pizza" på färdiga pockets som vi köpte på Konsum. Som vi fyllde med ost, skinka, pizzasås, svamp & paprika. Det var riktigt gott 🥰. 
(null)
(null)

(null)

Vi har beställt egna kläder med vår fina logga. Som vi kommer bära på både tävlingar och även under SM i sommar. 
(null)

Nicolina älskar verkligen att gå till gymnastiken ❤️. Men inte det lättaste att ta sig ifrån hallen när det är slut. 

(null)
(null)
(null)

Det har dessutom blivit lite bakning i veckan. Då man fyller 30 imorgon, nu är det bara tårtorna kvar. Men det gör jag på fredagen 🥰. Sedan efter jag blivit firad på lördag så åker jag & Nicolina till Robban. Där vi börjar vårt sportlov. Eventuellt blir det en tur till slalombacken och kanske ett besök till badhuset. 

Kommentera

Publiceras ej