Välkommen 2024! Alltså sista veckan på jullovet slutade med att vi höll oss inomhus. Typ helt isolerade, då det var ca 25 - 30 minus.. Vi har nog spelat alla 3 nya sällskapsspel Nicolina fick i julklapp en miljon gånger. Så nu kan vi de nya spelen utan och innantill. Vi har även bakat en massa. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Men nu är det första arbetsveckan för mig. Samt första veckan Nicolina är tillbaka på förskolan. Som hon har längtat efter sina kompisar. Så nu är det slut på morgonmyset och sena frukostar & filmmys. Så nu längtar vi till sportlovet, även om det är ca 2 månader kvar. 🩵 Nicolina har lärt sig spela finns i sjön med alfabetskort jag själv hade som barn. Det har också spelats en hel del. När det var som kallast så hade vi ca 17-18 grader inomhus. Kändes betydligt kallare. Så vi ställde in en infravärmare för att vi skulle få lite värme i lägenheten. Jag tvingade på Nicolina en pyjamas så hon inte skulle frysa på natten ❤️. Nu har vi istället 5 plusgrader. Sjukt. 

(null)
(null)

Första arbetsdagen var som sagt igår. Vi fick börja med att spela ett sällskapsspel som heter exit, som är ett spel som endast går att spela en gång. Då man förstör vissa kort för att kunna klara spelet. Men så otroligt kul! Jag beställde faktiskt hem egna spel från den serien. Det var en trevlig dag. Vi fick pizza 🍕 från HPs då icamaxi slarvade med våra sallader så de glömde bort 5 st. Men det var gott med en pizza. 

Idag fick jag till ett träningspass på Storsjöhallen. Ett cykelpass på 45 min. Så härligt efteråt! Första träningspasset det här året, var sjukt länge sedan jag var på ett pass. Det kommer nog att kännas överallt. Innan träningen så lyxade vi till det med tacos. Nicolina ville så gärna ha det, så det var inte fel. 

(null)
(null)
(null)

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Jobba, hämta Nicolina & äta tacos sedan byta om och åka till sista danslektion för den här terminen. Men hon ska få fortsätta både med dansen & gymnastiken ❤️.  Sedan har hon uppvisning på lördag. 
(null)

Byggde klart ett pussel igår på 500 bitar. Har byggt det mycket när jag var mindre hos mamma. Nostalgi 😍. Har ett annat runt med på 500 bitar som jag ska bygga imorgonkväll. 

På fredag ska jag avsluta veckan med AW då det är en julklapp av jobbet. Ska bli trevligt! 

Kommentera

Publiceras ej