Vilken intensiv helg. Men vad jag har hunnit mycket, Johan har jobbat natt hela helgen. Jag och Nicolina började helgen i fredags med att promenera till Coop och köpa lördagsgodis samt tillbehör till kvällens middag, fläskfilépasta. Supergott! Sedan blev det en lugn kväll. 

Lördagmorgon så förberedde vi oss på att åka på kalas. Nicolinas kusin fyllde 3 år. Så det blev tårta & massa goda kakor 😍. Mysigt med kalas 🥳. Sedan hemåt och laga en enkel middag, våfflor. Invänta lördagsgodis & popcorn. Samt lite barnfilmer 🥰😍. Vilken mysig lördag ❤️. Efter att Nicolina somnat så passade jag på att laga en massa kläder. Klockan var närmare 1 när jag somnade. 

Imorse vaknade Nicolina strax efter 06 men vi sov en liten stund till innan vi klev upp. Tog lite frukost, jag gjorde en lasagne på morgonen (förberedde mig). Då vi skulle äta det till middag idag. För jag och Nicolina har varit på badhuset idag. Så mysigt 🥰😍. Jag vet inte hur många gånger vi åkte rutschkanor  idag. Men man måste ju passa på att bada när jag går in gratis via mitt träningskort. Nicolina var så nöjd med att få bada & äta glass. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera

Publiceras ej