Snart är det äntligen helg!  Bara en arbetsdag kvar. Imorgon ska vi vara ute hela dagen. En cykelutflykt till bräntebacken, lunch & fika utomhus ☺️. Bakade en chokladsockerkaka ikväll som ska tas med imorgonbitti. 

Nu inför sommaren/ semestern så förbereder Johan rätt mycket inför fisket & båten. Jag kanske inte kan bidra lika mycket men jag gör annat istället 😂. Jag står för matlagningen som känns lite roligare och som jag kan. 

(null)

(null)

(null)

Nicolina är fortfarande lika busig. Hittar hon en penna 🖊️ så ska det ritas på ställen man inte ska rita på.. väggar eller på sig själv 😅.
(null)

I veckan har vi faktiskt tagit bort stödhjulen på Nicolinas cykel ❤️. Hon ha fått cykla utan stödhjul två dagar hittills & jag fått en springtur bakom 😅. Hon har dessutom fått tagit bilen till förskolan i veckan. Alltså så glad hon var att få köra den. Sedan när vi åkte hem stod alla kompisar bakom staketet och tittade mot oss. Den kommer hon köra mycket i sommar. 

Vi håller på att ändra om lite småsaker här hemma. Nicolinas säng ska vi höja upp så hon inte ligger direkt på golvet. Samt göra lite ändringar i hallen & badrummet. Så vi får se vad vi hinner göra i helgen. Skulle även vilja rengöra altanen & ta ut mina stolar ute samt mina mattor. 

För nu längtar man tills semestern kommer. Kunna ta en lång frukost ute på altanen, hänga ute och inte stressa. Även om jag känner mig glad att jag får göra det jag önskade till hösten. Känns det lite tråkigt att inte arbeta med mina kollegor jag har nu. Ibland vill man bara stanna tiden för jag har det toppen och trivs så bra med de jag har runt omkring mig på jobbet. Jag ska njuta ordentligt av de dagar som är kvar iallafall ❤️. 

Kommentera

Publiceras ej