Sista dagen på november..! Helt galet att det här året börjar närma sig sitt slut, och att det snart är första december och nedräkning till julafton. Snart bara ca 20 dagar kvar till jullov 😍🎅🙌🏻. Så efterlängtat! Då ska vi mysa, och bara njuta av lite ledighet. 

Vi kommer faktiskt tjuvstarta redan nästa vecka med lite ledighet. Jag har tagit ledigt Tor & fre då vi ska bila till Stockholm för en minisemester. Samt agilitytävling på helgen. Så mysigt med något annat i vardagen! 

Nicolina har som sagt en liten tomtenisse som flyttat in till oss. Eller i hennes rum. Första natten när hon vaknade så blev hon lite rädd. Men sedan la hon sig framför dörren och knackade på för hon ville tomtenissen skulle öppna. Men i idag fick hon se både en bild & film på honom. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alltså vilken vinter det blivit på kort tid, så sjukt kopiösa mängder snö som fallit ner. Ser många som skriver att det är den största mängd snö Umeå fått sedan 1948. 

Vilken intensiv onsdag jag hade. Johan är i Göteborg i veckan, så jag kände eftermiddagen skulle kunna blivit en aning stressig. Då vi hade fått så mycket snö, borstade jag av bilen direkt på morgonen innan vi gick iväg till jobb & förskola. På min rast gick jag hem, rastade hundarna och lagade makaroner som Nicolina skulle få till middag. Tillbaka till jobbet igen, hade möte på slutet från 15-16. Men smet 16.10 hämtade Nicolina, skyndade oss hem. Gav Nicolina middag, packade lite kvällsfika & startade bilen. Därefter åkte vi mot dansen. Sedan tog jag en kantarellmacka som middag. 

Så ikväll har jag julpyntat klart idag ska jag & Nicolina baka lite pepparkakor & pepparkakshus. 

(null)

Sedan sist så har jag spontant köpt en brödmaski 🙈😂. Men jag älskar den 😍. Tappat räkningen hur många gånger vi gjort bröd i den. Sedan har vi varit på bio två gånger, firat halloween, varit sjuka en period. Nicolina testade även ta lite läppsyl på högtalare. Samt har Nicolina både sett och pratat med jultomten 🎅 ❤️. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej